میگن بچه ی ادم شانسش به مادرش میره نمیخوام مثل من شه...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

میگن بچه ی ادم شانسش به مادرش میره نمیخوام مثل من شه...

 

مَـטּ فرزنــدے بـﮧ دنـیــا نخواهمـ آورد

بگذار منقرضـ شود نســل غمــگـیـטּ چشـمهایـماטּ

نســل دل بستــטּ هاے یواشــڪـے

نســل خیــس گونـﮧ هایماטּ

بگذار مُنقرضـ شود ایـטּ دردهاے سر بـﮧ فلڪ ڪشیده یماטּ

و ایـטּ دل هاے شــڪــستـﮧ یماטּ

 



نظرات شما عزیزان:

amuo m0h3en
ساعت4:06---13 شهريور 1392

do you love me because i am beautiful

or am i beautiful because i am loved?


دوستم داری چون زیبا هستم

یا زیبا هستم چون عاشقمی؟




amuo m0h3en
ساعت0:50---13 شهريور 1392
وبلاگه خوشگلی داری


نیما زینلی
ساعت0:14---3 شهريور 1392
زیبا بود

parya
ساعت16:30---29 مرداد 1392
آدم به خدا خیانت کرد!


خدا درد آفرید!


غم آفرید!


تنهایی آفرید!


اما راضی نشد!


کمی فکر کرد!


و آنگاه عشق آفرید!


نفس راحتی کشید!


انتقامش را گرفته بود از آدم…!


playful girl
ساعت1:56---29 مرداد 1392
غمگینه خییلی

احسان
ساعت11:04---28 مرداد 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:49 توسط farnaz |